13 - 21 aug

21 augustus 2016 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Ben ik weer...

Er is alweer wat tijd verstreken en dus weer een heleboel gebeurd.
Ik zal beginnen bij het begin...
13 aug: Het is zo ver ik kan eindelijk weer iets afstrepen van mijn bucketlist, want we gaan naar GATORLAND!!!!! Als verlaat verjaardagscadeautje van Iris gekregen, hoe lief! Nou vele van jullie zullen de foto's wel hebben gezien op Facebook. Ik heb een python vast gehad, op een alligator gezeten en geaaid en nog een baby alligator vast gehouden en nog een slang om mijn nek gehad. We hebben iemand zien worstelen met alligators en we hebben alligators van dichtbij eten mogen geven. We hebben ook een dierenshow gezien, met slangen en spinnen. Daarnaast was er ook een kinderboerderij waar je geitjes te eten kon geven. Je kon rondlopen en dan zag je alligator is een meer en afzonderlijk in een hok, hier hebben we een alligator zien poepen onderwater! Weer iets van de bucketlist. En bij het meer lag er een krokodil precies naast het bruggetje, dus ik kon het niet laten en heb naar beneden gespuugd, SORRY,  niet op de krokodil ernaast ik wilde weten wat hij ging doen. Helemaal niks! Maar sorry ik moest t weten. Het was een geweldige dag en heb me zo erg vermaakt! En gelukkig net voor de regen thuis.
14 aug: Ik werd wakker nog nagenietend van de dag ervoor, dus ging blij naar m'n werk toe en liet vol trots de foto's zien. Vele zeiden het me niet na te doen en paar andere zeiden dat ze het maar een baby alligator vonden. Na een lange shift kwam ik eindelijk weer thuis.
15 aug: Dus ik loop echt al weken te zeggen dat ik een pedicure wil en vandaag was het zo ver! Mijn arme voetjes hadden het wel verdiend en ik dacht doe eens gek pak gelijk de deluxe. Bleek achter af dat Disney Cast Member 10% korting kregen, dikke prima! Kreeg een scrub, werd ingefolied en kreeg daarna een welverdiende massage aan mn voeten en kuiten. Terwijl ik aan het genieten was van een rugmassage van de stoel werden mijn teentje mooi verzorgd en gelakt met de kleur oranje achtig neon. *duimpje omhoog*. Ik had natuurlijk na gatorland en pedicure nog niet genoeg geld uitgegeven en ben toen naar de mall gegaan. Hier heb ik mezelf getrakteerd op een nieuwe Michael Kors tas, helemaal blij! Eenmaal thuis gekomen ben ik me met mijn andere favoriete bezigheid begonnen, films en series kijken. Vandaag was echt mijn dag!
16 aug: Omdat ik iets later moest werken, had ik een FaceTime date met Mich. Lekker bijgekletst en geroddeld :). Jammer genoeg was dit van korte duur, want ik moest gaan en Mich moest eten. Ik stond in FutureWorld East, maar weet even zo niet meer welk kraampje. Het is de wet dat je iedereen die onder de 30 jaar lijkt moet vragen om zijn/haar ID als ze alcohol bestellen. Dus er besteld een jongen een biertje bij me en vraag om z'n ID, ID's hier zijn heel anders dan die van ons dus het duurt altijd even voordat ik de geboortedatum heb gevonden. Terwijl ik aan het zoeken was viel mijn oog op z'n naam, JAMES POTTER! Hoe geweldig is dat! Voor de mensen die onder een steen leven, dit is de vader van Harry Potter, tovenaar/Universal Studios/ JK Rowling etc etc etc. Ik heb mn hoofd koel kunnen houden en gevraagd of ze er zeker vaak een opmerking over maken en hij zei ja. En dat was het, dus ben trots op mezelf dat ik m niet geflipt ben :).
17 aug: Vandaag weer gewerkt in Afrika, en voor, tijdens ( in de pauze) en na mijn werk alle afleveringen die ik nog moest zijn van Nieuwe Tijden bijgekeken.
18 aug: Vandaag weer vrij en ben lekker gaan zwemmen.
19 aug: Vandaag moest ik voor het eerst werken in World Showcase, dit is waar alle landen zijn, dus iets anders dan Coolpost (Afrika, want het is een continent geen land). Ik heb als laatste de nootjeskar moeten sluiten en ja ik heb "per ongeluk" een nootje laten vallen voor een eekhoorn!
20 aug: Vandaag was ik alweer vrij :). Maar heb deze dag besteed aan naar de dokter gaan, waar ik uiteindelijk iets meer dan 2 uur heb gezeten! Ik heb een soort van ontsteking aan mijn huid (in mn nek) en krijg hiervoor een antibioticakuur. Deze ben ik moeten gaan halen bij de Walmart en ja als je er toch bent kun je net zo goed even boodschappen doen. Ik kwam vandaag erachter dat ik 26 - 20 augustus vrij ben samen met Iris, dus we zijn een weekendje Miami aan het boeken! :)
21 aug: Zo vandaag is wat minder leuk.... Voor diegene (mijn leaders) die niet weten wat de o.a. de bijwerkingen van antibiotica zijn, misselijkheid en ​overgevoelig voor UV-Straling. Dit is Florida waar alleen maar de zon schijnt, zelfs als het regent. Dus ik ben ziek naar huis moeten gaan. Mijn leaders vonden dit heel raar en deden hier dan ook een beetje moeilijk over, ga on break en als je terug komt kijk je of je beter voelt. Dat heb ik gedaan, werd niet echt beter... Dus kreeg ik de vraag: dus je kunt vandaag je shift niet afmaken. Ik zo nee tenzij het niet in de hitte is, zegt zo'n leader ja dit is outdoor vending (dus buiten eetkarretjes) op een toon die niet fantastisch is. Dus ik zeg zo ja dus kan ik m'n shift niet afmaken. Zoals je misschien kunt merken ben ik niet heel blij hoe dit gegaan is, maar heb mijn doel bereikt en zit nu op de bank met flesje water en de airco helemaal aan. Hopen dat het snel wegtrekt en overmorgen weer gewoon kan gaan werken.
Morgen heb ik weer vrij en kan gelukkig dan een beetje uitrusten en heb om 08:00 uur gesprek via skype met mijn stagebegeleider, ben benieuwd.
Voor vandaag ik ga een beetje slapen en auto proberen te huren voor Miami!!!!! :)

xxxx

1. Marcella:
    22 augustus 2016
    Foto van de tas ☺️
    En beterschap! Xxx
  2. Toos:
    22 augustus 2016
    Hoi meis

Allereerst beterschap, hoop dat het snel ver zal zijn !
    Leuk vooruitzicht, weekend Miami, heel veel plezier !
    Jezelf tussendoor goed verwennen , daar is niks mis mee, tijdens het vele werken.
    Liefs tante Toos