17 - 27 sept

27 september 2016 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hi y'all!

Dus pap en mam zijn ondertussen aangekomen in Amerika en zijn overal naar toe aan het reizen en morgen zijn ze hier!!! Ondertussen is er weer van alles gebeurd...

17 en 18 september heb ik weer gewoon gewerkt weer lekker in mijn vertrouwde ODV Epcot omgeving :)!
19 september is mijn eerste dag school hier ik volg twee seminar vakken: Hospitality & Guest Services en Leadership 101. Het is heel leerzaam en interessant en zoals ik al zei de lessen worden gegeven in de vorm van seminars. Dat betekend dat mensen uit het werkveld hun verhaal komen doen en je aan de hand van cases leren hoe je met de situatie om moet gaan. Nadat de les was afgelopen wilde ik snel naar de walmart gaan dus ben ik zonder te kijken de verkeerde bus ingesprongen... Uur later... Was ik weer op dezelfde plek waar ik ingestapt was, ondertussen heb ik in de bus wel een reservering kunnen maken voor Be Our Guest, wat bijna onmogelijk is en je heel veel geluk voor moet hebben, maar het is gelukt!
20 september heb ik de hele dag gewerkt en 21 september heb ik mezelf getrakteerd op een dag Food&Wine samen met Jordyn, collega van het werk, natuurlijk weer veel te veel geld uitgegeven maar het was allemaal zooooooo lekker! Uiteindelijk zijn Jordyn en ik nog met Baymax op de foto gegaan voordat ze moest gaan werken. Toen Jordyn weg was ben ik Iris en haar ouders tegengekomen en heb ik daar de rest van de middag mee rond gehangen in Epcot. Het was heel gezellig!
22 september Doomsday..... ik heb 's middags beetje huishoudelijk klusjes gedaan en ben rond half 7 met Marcy, Marli, Koen en Paul naar Universal gegaan voor de Halloween Horror Nights. In de auto was ik al helemaal zenuwpappie aan het doen en had de neiging om gewoon terug naar huis te gaan. Eenmaal in Universal moesten we eerst door een aantal scare-zones, dit is waar je normaal gewoon loopt, maar nu omgebouwd tot een thema en hier lopen scare-acteurs rond. Zij zijn er op getraind om niet op te vallen en uit het niets je te laten schrikken. Deze zones waren soms eng en heel mooi aangekleed! Ons eerste huis was chainsaw massacre, na de eerste 3 scenes wilde ik al naar buiten, maar dat mocht niet van een crewlid van universal hij zei dat ik door moest lopen. Nou makkelijk gezegd als net je hele groep is doorgelopen. Dus ik en Marli moesten met z'n 2e er alsnog doorheen lopen, uiteindelijk hadden we een tactiek. We lieten paar mensen voor ons lopen en keken waar de acteurs hun lieten schrikken, want als je wist waar ze zaten kwamen ze niet meer naar buiten. Een woord: HEL!!!!!! Daarna hebben Koen, Paul en ik Lunatics Playground 3D gedaan en vanaf daar begon het meer spannend te worden dan eng. Verder hebben we nog Walking Dead en Ghost Town houses gedaan en een aantal scare-zones. Het was super vet en leuk! Maar eng.... Ik was om half 3 'smorgens weer thuis.
Lang had ik niet om bij te komen van deze nacht, want moest de volgende morgen 23 september weer werken en ben 's avonds met Jordyn gaan eten bij Checkers... Yum!!!
24 en 25 september heb ik ook weer de hele dag gewerkt.
26 september had ik de hele dag school, terwijl ik in het klas lokaal zat begon het met stormen en het donderde zo hard dat ik soms de leraar niet kon verstaan. Toen ik om half 4 naar huis ging merkte ik dat het de eerste dag sinds ik hier ben echt koud was.
Vandaag 27 september, het is weer een regenachtige dag met af en toe een donderbui. Heb net mijn koffer ingepakt voor morgen, want pap en mam komen naar Orlando!! Ben vandaag ook erachter gekomen wat mijn nieuwe rol is en wanneer ik ga beginnen. Mijn nieuwe rol is attractions in LAND in Epcot en ga 9 oktober beginnen, wat ik best jammer vind want dat betekend dat ik na mijn vakantie met pap en mam nog een dag bij ODV werk en de dag erna al bij mijn nieuwe rol begin :(. Achja het is ergens goed voor en weer een nieuw avontuur en uitdaging!

Tot de volgende!
xxxx

1. Marcella:
    27 september 2016
    Supergaaf weer allemaal!
    Veel plezier met je pap en mam, geniet ervan! Knuffel
  2. Toos:
    28 september 2016
    Hoi meis,
    Weer mooi geschreven!!
    Een fijne vakantie met je ouders (groetjes aan ze) , geniet ervan met zijn allen ,
    Kus en liefs xx
  3. Karin Dupont:
    28 september 2016
    Weer een leuk verslag en geniet van de tijd met je ouders.