17 - 19 juli

19 juli 2016 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Ollaaaa,

Ik heb vandaag mijn TWEEDE trainingsdag gehad, na twee dagen lekker luieren.
Dag 1(17 juli) van het luierfestijn, hebben Iris en ik lekker uitgeslapen. Uiteindelijk zijn we maar opgestaan om te eten enzo. Toen ik klaar was met even iets bijwerken op de computer, gingen we naar het zwembad. Tijdens het lopen zagen we dat de lucht niet helemaal helder blauw was en hoopten we op het beste. Eenmaal in het zwembad zag Iris wat drijven... een hagedis. Ik vraag me nog steeds af of hagedissen kunnen zwemmen, weet jij het toevallig laat het achter in de reacties, die ik trouwens met liefde lees. Enfin ik nam het zekeren voor het onzekeren en besloot hem uit het water te scheppen met mijn handen en veilig aan de kant te zetten. Toen we het boven ons hoorden stommelen en uit het zwembad toch fris werd zijn we maar naar huis gegaan om lekker te gaan bankhangen. Althans ik dan... Heb de meeste Disneyfilms gekeken en me eigenlijk uitstekend vermaakt.
Dag 2 (18 juli) van het luierfestijn verliep eigenlijk hetzelfde, toch beetje uitgeslapen en tegen de middag in m'n eentje naar het zwembad, Iris had namelijk training. Ik lig lekker op m'n buik te zonnen met bandjes los zodat ik geen strepen krijg. Op een gegeven moment draai ik m'n hoofd en zie ik iets in m'n ooghoek. Ik kijk op en zie ....... *dramatisch achtergrondmuziekje*..... een slang! Zijn slissende tong nog geen 20 cm van mijn hoofd vandaan. Eerste reactie is opspringen... oh nee dat kan niet, m'n topje. Handdoek gepakt en naar beneden geschuifeld van m'n bedje, terwijl ik de slang in de gaten hield en hij mij vanuit de bosjes, deed ik mn topje vast zodat ik het meisje naast mij ook kon alarmeren. Dit allemaal terwijl ik met mama aan de telefoon was, die er niks van begreep en maar zei doei, doei he, doei charlotte. Het meisje vertelde me dat het geen giftige slang was en dat het een gartner snake was. Toch zijn we maar even verhuisd naar een ander bedje. Eenmaal op het andere bedje bleek dat het weer vandaag ook niet zo meezat en ben ik maar weer naar huis gegaan. Dit is trouwens Florida het is de hele dag 40 graden en dan laat in de middag 1 uurtje een plensbui. Thuis nog helemaal aan het bekomen van de shock dat ik net oog in oog stond met een slang, besloot ik te gaan facetimen met Nils. Hij is trouwens de eerste van mijn vrienden groep die me heeft gefacetimed/skyped. Ik besloot de dag vol te maken om nog een paar vrienden te facetimen en skypen, jammer genoeg was het na hun bedtijd en had ik nog tijd over. Drie keer raden wat ik heb gedaan, dingdingding door naar de wasmachine, het goede antwoord was films kijken :). Ben rond 22:00 naar bed gegaan, want vanmorgen liep dus de wekker om 5:00 af.
Vandaag was dus mijn tweede trainingsdag, vooraf kregen we uitleg en kregen daarna een rondleiding in het park. Dit was de eerste keer dat ik Epcot heb bezocht, dus alles was nog nieuw en een verrassing. We mochten een ritje maken in Spaceship Earth, voor diegene die nu Epcot aan het googelen zijn, dat is die grote metalen bal. Ook hebben we een boottochtje gemaakt langs alle 11 de landen in Epcot en zijn we weer richting klaslokaal gegaan. Na de pauze werden we overgedragen aan de leider waar we gaan werken, bij mij is dat outdoor foods. Jammer genoeg mag ik niets bespreken wat er achter de schermen gebeurt, dus skip ik door naar dat we onze outfits kregen. Was best wel blij het is gelukkig maar een simpel apenpakkie :). Heb nieuwe vrienden gemaakt, waaronder een meisje die precies hetzelfde aanhad als ik en ook nog ongeveer dezelfde bril op had... awkward. Iedereen vroeg ons of we dit gepland hadden, maar dat was niet zo. Dusja m'n pakje is nu veilig opgeborgen in de kledingkast en mag hem morgen aandoen voor m'n officiële eerste werkdag! Ik moet dus morgen tot en met volgende week donderdag werken en zondag heb ik vrij.

Ik laat snel weer wat van me horen!

Xxxx

ps. @Marcella heb Iejoor nog niet gezien, wel Winnie the Pooh and Tigger.

1. Toos:
    Hoi meid

En weer zo`n leuk beschreven verhaal. alhoewel de "wilde"dieren belevenissen best eng zijn. ik heb even gegoogled en hagedissen kunnen hoewel hun poten geen zwemvliezen hebben zwemmen en zelfs duiken.(maar dat zul je ondertussen wel weten)
    jammer dat het weer niet zo lekker was op je vrije dagen, maar zo te lezen vermaak je jezelf prima :-) Leuk om allemaal nieuwe mensen te leren kennen en zo je vriendengroep uit te breiden!
    Heel veel plezier en succes op je eerste werkdag.

liefs en xxx
  2. Wendy:
    20 juli 2016
    Liefie! Wat een ervaringen! Mij krijgen ze daar never nooit nie naartoe! Slangen?! OMG! Ik had het vliegtuig alweer gepakt! ik wordt gek van siebe, die wil de hele dag jouw snapchats zien!!
    Heel veel succes met werken en hoop dat je het kan doorstaan, je apenpakkie!! Ik wacht op jouw volgend verhaal en foto's!
    Dikke kus van ons!
  3. Nienke V:
    20 juli 2016
    Wat gaaf Charrie! Tot nu toe klinkt het alsof je je lekker vermaakt. Met nog wat spannende moment erbij ook! Denk aan je, XXX
  4. Marcella:
    Gatsie, slangen
    Je hebt t enorm naar je zin zo te lezen, hartstikke mooi!
    Geen Starbucks in de buurt??
    Jammer dat je Iejoor nog niet hebt gezien; blijven zoeken hè ☺️

Dikke kus
  5. Marij van Bun:
    20 juli 2016
    Zo'n stoere meid is toch niet bang voor een slang Fijn om tel lezen dat het zo goed gaat. Hier is het op dit moment 35 graden, maar niet klagen, want op het goede weer hebben we lang op moeten wachten. Wacht in spanning op je volgende avonturen.