Veel werken... en oh Trump is president...

10 november 2016 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hi allemaal!

Als Trump president is, is er nog steeds een kans dit ik (Disney) prinses wordt.

Ik zal maar gewoon bij het begin beginnen, waar waren we gebleven... 4 november nou er is eigenlijk niet meer zoveel spannends gebeurt. Heb van 4 - 7 november alleen maar gewerkt. Je merkte een dag wel dat het super hectisch was en dat mensen en kinderen niet luisterden en mij lieten schreeuwen om niks. Maar voor de rest waren die dagen eigenlijk hetzelfde overdag werken in The Land en 's avonds Illuminaties; reflecties of Earth, vuurwerkshow.
8 november Marli en ik wilden al heel lang iets leuks doen, dus besloten we om te gaan ontbijten in The Grand Floridian, heel duur hotel, maar heel mooi hotel! Super lekker gegeten zat helemaal bommetje vol. Vanuit daar gingen we naar Seaworld. Nu, ik heb Blackfish gezien en dit ging helemaal tegen m'n natuur in, maar ik houd van dieren en ze bekijken helemaal. We hebben de shows gezien met de orka's, het was een geweldige show, maar toch met een nasmaakje. Ook de dolfijnenshow en zeehonden show was geweldig, we hebben ons goed vermaakt. We hebben ook een sea lions up-close tour gedaan. Hier kregen we informatie over de zeeleeuwen, mochten met een op de foto en hem aanraken en daarna ze voeren. Dit was nog een hele struggle, want je moest proberen zo te gooien dat de vogels de vissen niet konden vangen. Ook hebben we roggen aangeraakt en Marli heeft ze gevoerd... ik was te bang... heb het wel geprobeerd maar toen ie te dichtbij kwam liet ik het eten los. Trouwens we hebben ook een haai aangeraakt, dat durfde ik dan weer wel :D. We hebben jammer genoeg geen van de achtbanen kunnen proberen, want het park is maar tot 6 uur 's avonds open en wij kwamen rond 11 's morgens aan. De tour is zeker een aanrader en de tourgids was heel vriendelijk. Wel werd er steeds op gehamerd dat de dieren dit uit vrije wil deden en dat ze alleen maar belonen en niet aan straffen doen. Ik geloof ook wel dat ze goed voor de dieren zorgen, maar dan nog dieren horen niet in hokjes of grote zwembaden. Ik ben hierover nog steeds in dubio. Maarja hoe hypocriet het ook klinkt we hebben wel plezier gehad! En aan de andere kant met het geld wat we hebben uitgegeven kunnen ze weer voor de dieren zorgen. Ohja ik heb ook mijn spiritanimal gevonden in een van de aquaria. Een manatee (zeekoe), genaamd Charlotte, hun favoriete bezigheden is eten en slapen. Ze eten het grootste deel van de dag, voornamelijk sla of spinazie en komen niet uit het water en zijn afstammelingen van de olifant. Maar hoe kan een beest wat alleen maar sla eet, zoooooooo dik zijn!?! Dit is een vraag wat nog steeds door mijn hoofd spookt.
Toen we thuis kwamen is Marli pannenkoeken voor ons gaan maken en zijn we film gaan kijken terwijl we ook de elections in de gaten hielden. Nu moet ik zeggen dat het geen shock voor mij was om de volgende morgen uit te vinden dat Trump president was. Dat heb ik al weken geleden voorspeld. Wat ik hier merk is dat veel mensen vrezen voor hun leven en bang zijn dat ze terug moeten naar hun oorspronkelijk land. Ook heeft Trump gezegd de J1 visa af te schaffen, dat is mijn visa, dit geldt niet voor mij maar wel voor de volgende stagegroep. Er is dus een kans dat er geen volgende groep is, wat ik heel jammer vind want iedereen verdiend deze kans om dit geweldige avontuur mee te mogen maken. Voor de rest wordt ik er een beetje moe van de mensen die het een hele shock vinden dat Trump president is. Ik weet niet hoor maar hij deed gewoon al het hele jaar mee aan de verkiezingen, de kans was dus best groot dat hij president zou worden. Daarnaast hebben The Simpsons dit 16 jaar geleden voorspeld. We zien wel hoe het loopt en of Amerika en naar z'n grootje gaat. Dus wordt vervolgd......
Op naar 9 november. Lena en ik hebben de hele dag door Epcot gelopen opzoek naar karakters om mee op de foto te gaan en een handtekening van te krijgen. Natuurlijk hebben ook gegeten en gedronken op het Food & Wine festival. We zijn met Aurora, Belle, Sneeuwwitje, Joy en Sadness, Donald Duck, Pluto, Mulan en Anna en Elsa op de foto geweest.
Nu ben ik huiswerk aan het maken en aan het bloggen en ga zo naar Magic Kingdom voor Mickeys Christmas Party!

Bedankt weer voor het lezen!

Oh en hebben jullie m'n volgs gezien? Link is te vinden op m'n Facebook:D

Doei ouwe koei! Dag als het mag en tot de volgende!
xxxx

1. Tante Toos:
    11 november 2016
    Hoi meid

Weer een leuk verhaal...ik kan mezelf ook herinneren dat ik zo''n 35 jaar geleden seaworld al erg mooi vond :-)
    En wat betreft Trump gaan w3 er maar vanuit dat er veel verkiezingspraat bij zat en inderdaad iedereen moet kans maken om zo''n prachtig avontuur te mogen beleven !!
    Geniet er lekker van.
    Liefs en dikke kus
    Tante Toos
  2. Marcella:
    11 november 2016
    Wat een geweldig verhaal weer Meis! Geniet er nog even van! Enneh bedankt voor de foto..!